دستگاه cnc کوچک همه کاره

CNC ارزان و کوچک کسب و کار خانگی

دستگاه CNC رومیزی چیست؟

دستگاه cnc کوچک همه کاره است. بله درست خواندید! این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و در ابعاد،وزن،محور حرکتی و کارایی متفاوت است. دستگاه CNC رومیزی یکی از دستگاه های پر طرفدار از لحظاتی است. ویزگی های دستگاه CNC رومیزی آنقدر متنوع و جذاب است که ما می خواهیم به برخی از این ویژگی های در ادامه اشاره کنیم.

ویژگی های دستگاه CNC رومیزی

ارزان

بریم سر یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه CNC رومیزی، یعنی قیمت دستگاه. این دستگاه های به دلیل تکنولوژی ساخت ارزان و ابعاد کوچکتر جزو ارزان ترین دستگاه های CNC تو بازار هستند. البته قابل مقایسه نیستند و هر دستگاهی کاربرد خودش را دارد. اما در مقابل ویژگی های عالی دستگاه CNC رومیزی در کنار قیمت آن این نوع دستگاه ها را بسیار دوست داشتنی و کاربردی کرده است.

ابعاد کوچک

دومین ویژگی این دستگاه ها ابعاد کوچک آن ها است. به طوری که معمولا از ۴۰ سانتی متر دستگاه CNC رومیزی وجود دارد تا نهایتا ۱۲۰ سانتی متر. ابعاد کوچک یکی دیگر از مزیت های اینگونه دستگاه ها هستند. زیرا حمل و نقل آن و شرایط کار با دستگاه را تسهیل می بخشد.

وزن کم

ویژگی بعدی این گونه دستگاه ها وزن مناسب است. وزن در کنار ابعاد ویژگی مطلوبی را برای کار و حمل و نقل اینگونه دستگاه ها بوجود آروده است. وزن معمول این گونه دستگاه ها از ۵۰ کیلو تا ۲۰۰ کیلو گرم رایج است. البته فراموش نکنیم وزن یکی از فاکتور های مهم در دستگاه های CNC است زیرا برای جلوگیری از لرزش دستگاه بسیار مهم می باشد اما در کل دستگاه CNC رومیزی نسبت به کاری که میخواهد انجام دهد دقت مطلوبی را دارد.

 

cnc کوچک
قیمت دستگاه cnc صنعتی

 

انعطاف پذیری بالا

انعطاف پذیری بالا به این معناست که کاربر دستگاه CNC رومیزی انواع کارها و جنس ها مختلف را می تواند در زیر این نوع CNC بگذارد تبدیل به محصول جذاب کند. این به این معنی است که بی نهایت پروژه میتوان با دستگاه اجرا کرد. جنس چوب، پلکسی، پلاستیک، فلزات نرم مثل آلومینیوم مناسب اینگونه دستگاه ها است.

همچنین قطعات و بهینه سازی های مختلف که می توان به عنوان بهینه سازی و به روز رسانی دستگاه وجود دارد را اضافه کرد. مانند خاکروب مکنده، انواع گیره ها، تغییر راحت روتر به اسپیندل و ….

جمع بندی

در کل انتخاب دستگاه CNC رومیزی برای کسب و کارهای کوچک و کارگاه ها بسیار گزینه مناسبی است. ما به چند ویژگی در این مقاله اشاره کردیم در حالیکه ویژگی های بیشتر و جذاب تری را داراست. اجرای هر پروژه ای با این دستگاه ها جذابیت های خودش را دارد که تا خودتان تجربه اش نکنید پی به این لذت نمی برید.

برای خرید دستگاه CNC کوچک رومیزی به تیم CNC98 اعتماد کنید و همین الان با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید.

دستگاه cnc برای mdf چوب
فروش دستگاه cnc کوچک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش