قیمت دستگاه cnc طلا خانگی

دستگاه cnc طلاسازی

سبز Mill (طلاسازی)

بسیار دقیق، با رزولوشن بالا و قدرتمند. 

یک دستگاه کامل و نیرومند برای قطعات ریز، دقیق و حساس

مورد استفاده طلاسازی، جواهرسازی، سنگ های قیمتی و قطعات فلزی دقیق و…

در ۲ اندازه

شروع قیمت ۶۵ میلیون تومان

قیمت دستگاه طلاسازی

برای مشاوره و سفارش دستگاه CNC طلاسازی با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۵۴۰۰۲۱۶۸

چرا دستگاه CNC؟

دستگاه CNC از آنجا که بینهایت کار مختلف میکند و محدودیتی برای کاری انجام می دهد ندارد در صنعت و صنوف مختلف از جمله ساخت جواهر آلات کاربردهای بی شماری دارد. پس اگر کار سنتی و بدون استفاده از سی ان سی در طلاسازی دارید حتما این مقاله را بخوانید تا بدانید که دستگاه سی ان سی چطور می تواند به شما کمک کند.

البته قیمت دستگاه cnc طلا خانگی و صنعتی و ویژگی های آن ها متفاوت و هر هنرمند و صنعتگر جواهر سازی بر اساس نیاز های خود دستگاهی را انتخاب می کند. در ادامه خواهید خواند.

CNC طلا

قیمت دستگاه CNC طلاسازی

قیمت دستگاه طلاسازی خانگی و صنعتی متفاوت است.برای اینکه بتوانید جواهر آلات زیبا و به روز بسازید و حتی از رقبای خودتان جلو بیافتید، برای آنکه هر روز طرح های جدیدتر و احتمالا سخت تر و پیچیده تر تولید کنید به یک دستگاه CNC قطعا نیاز خواهید داشت. دستگاه سی ان سی می تواند الگوهای دایره ای مربع و مثلث و ترکیبی از هر الگوی نامشخص و ترکیبی را ایجاد کند. طرح های سه بعدی و برجسته هم برای دستگاه CNC طلاسازی هیچ کاری ندارد. البته داشتن یک محور چهارم هم میتواند برای تولید خلاقانه اشکال پیچیده تر و در نهایت زیباتر به کمک شما بیاید و اینگونه می تواند به کمک هنرمند و صنعتگر طلاساز و جواهرالات کشور بیاید. 

قیمت دستگاه cnc طلا خانگی و صنعتی متفاوت است. دستگاه های طلاسازی معمولا از دقت بالا و از تکنولوژی سیستم های انتقال نیرو بال اسکرو بهره می برند تا دقت و تکرارپذیری خوبی داشته باشند. البته سرعت تراش و مشخصات دیگه ای هم کمک حال کسی که جواهر آلات به خصوص میخواهد بسازد باید بیاید تا نتیجه مطلوبی به دست دهد.

برای خرید دستگاه CNC کوچک رومیزی به تیم CNC98 اعتماد کنید و همین الان با مشاوره های فروش ما تماس حاصل نمایید.

نحوه عملکرد دستگاه CNC طلاسازی

چه جور دستگاه سی ان سی را برای طلا سازی باید بخریم

پیشتر گفتیم که دستگاه سی ان سی مخصوص ساخت جواهر آلات باید ویژگی هایی داشته باشد. برای مثال باید حتما دقیق و تکرارپذیر و قابل اطمینان باشد که مجموعه ما یعنی CNC98 تمرکز لازم برای ساخت چنین دستگاه هایی را دارد. سیستم های حرکتی ریل و واگن و انتقال نیرو بال اسکرو معمولا بیشترین دقت را می دهند. دقتی در حدود ۲۰ میکرون که برای یک صنعتگر جواهر آلات مطلوب است. 

نوع دستگاه CNC برای چنین کارهای باید نوع CNC Mill یا فرز سنتر باشد که این نوع دستگاه ها برای کورس حرکتی کوچک که معمولا از ۱۰*۱۰ در ارتفاع ۱۰  سانتی متر می باشد که مناسب جواهر و طلاساز ها است. البته اینگونه دستگاه ها یک سیستم حرکتی کم لرزش ایجاد می کنند که نهایت دقت را برای شما هنرمندان ایجاد می کنند.

حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برای انتخاب دستگاه مورد نظرتان به شما صمیمانه مشاوره بدهند.

حتما از جای مطمین دستگاه بخرید

برای تهیه دستگاه CNC طلا به شرکت و ترجیحا تولید کننده دستگاه معتبر رجوع کنید. زیرا دلالان و واسطه گری این نوع دستگاه ها که معمولا از سواد مناسبی برخوردار نیستند میتواند حق و پول مشتری را ضایع کند. شرکت ما تولید کننده و تضمین کننده این نوع دستگاه ها است و با داشتن سابقه و تجربه کافی در کنار شما عزیزان خدمات و مشاوره مختلفی میدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش