قیمت دستگاه cnc صنعتی

قیمت دستگاه CNC صنعتی

قیمت دستگاه cnc صنعتی

قیمت دستگاه cnc رومیزی

در ابتدای این مقاله باید بدانیم یک دستگاه CNC چه ویژگی هایی دارد که مستقیما این ویژگی های قیمت یک دستگاه را مورد تاثیر قرار میدهد. البته باید بدانیم که مشخصه های فرعی زیادی هست که قیمت یک دستگاه CNC را مورد تاثیر قرار میدهد مثل برند سازننده دستگاه، کشور تولید کننده، و مشخصه ها اضافی بر روی دستگاه. اما قیمت دستگاه cnc رومیزی بر اساس مشخصه های اصلی به چند مورد تقسیم می شود که در بیشتر دستگاه های داخل بازار این موارد مشهود است. در  ادامه این مقاله ما قصد بیان آن را داریم

دستگاه CNC مدل سبز LD

دستگاه CNC قالب سازی

دستگاه CNC مدل LD در ابعاد ۱۲۰*۸۰ سانتی متر کورس حرکتی

مشخصات کلی:

اسپیندل ۲.۲ کیلو وات ۲۴۰۰۰ دور آبخنک

سیستم انتقال نیرو بال اسکرو

تمام محورها ریل و واگن

کنترلر Mach3

گشتاور استپر موتور ۴۵ و ۳۵ کیلوگرم

دستگاه CNC مدل سبز LD در ابعاد ۴۰*۴۰ سانتی متر کورس حرکتی

برای استفاده:

فلزات نرم و رنگی (آلومینیوم، برنج، مس، طلا، نقره و….)

چوب طبیعی و مصنوعی

تفلون و پلیمر، پلاستیک، فیبر استخوانی

PCB بورد الکترونیکی

CNC دقیق بال اسکرو

ویژگی های دستگاه CNC

دستگاه CNC صنعتی دارای ویژگی‌هایی است که آن را از سایر انواع دستگاه‌های CNC متمایز می‌کند. برخی از ویژگی‌های اصلی آن عبارتند از:

۱. ابعاد : اینکه یک دستگاه چه ابعادی و از همه مهتر چه ابعاد مفیدی داشته باشد

۲. دقت : دقت یکی از مهمترین ویژگی های یک دستگاه CNC می باشد که با تنوع بالای این مقدار همیشه قیمت دستگاه های CNC صنعتی را بسیار بالا و پایین می برد

۳. سرعت : یکی از ویژگی های دستگاه سرعت آن است و این مقدار برای یک کسب و کار به جانب اینکه هزینه ها را کم تر و سودآوری را بیشتر می کند اهمیت فراوان دارد

۴. قدرت: یک رابطه تنگاتنگی بین سرعت و قدرت دستگاه CNC وجود دارد. زیرا تا حدودی رابطه مستقیم سرعت مربوط به قدرت دستگاه می باشد.

۵. کنترلر و قابلیت های نرم افزاری: از آنجا که یک دستگاه CNC فرمان ها را از کامپیوتر و کنترلر دستگاه می گیرد این مورد از اهمیت فراوان برخوردار است. قیمت های متنوع در کنار قابلیت ها فراوان کنترلر ها این بستر را ایجاد کرده است که قیمت را تا محدوده زیادی افزایش دهد.

۶. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: اینکه یک دستگاه CNC از یک شرکت معتبر با سابقه تولید با کیفیت تولید شده باشد و خدمات و گارانتی های متنوع و به سود مشتری ارایه دهد به اندازه ویژگی های فنی دستگاه ارزشمند است.

قیمت دستگاه CNC صنعتی


کدام یک از مورد ها قیمت یک دستگاه CNC را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟

دستگاه CNC با ویژگی هایی اصلی که در بالا گفته شد قیمت های متنوعی دارد. هر یک از ویژگی های یک دستگاه CNC صنعتی یک عامل بسیار تاثیر گذار در کسب و کار است. برای همین ما باید با بینش دقیق از اینکه کدام یک از ویژگی های گفته شده برای کسب و کار و کاری که می خواهیم انجام دهیم تاثیر گذار تر است انتخابی دقیق داشته باشیم. برای مثال وقتی ابعاد بزرگی از دستگاهی با ویژگی های قدرتی و سرعتی پایین تهیه کنیم در حالی که کارهای ما اصلا ابعاد بزرگی ندارد این انتخاب هدر دادن منابع مالی است و تاثیرش در کسب  کار بسیار مشهود می شود.

معمولا افراد در موارد ابعاد و سرعت و دقت بیشتر دچار خطا می شوند. این بدین معناست که درک درستی از کاری که با دستگاه CNC رومیزی صنعتی می خواهند داشته باشند ندارند و منابع مالی خود را در موارد اشتباهی هدر می دهند.

این را بسیار دقت کنید که در کاری که می خواهید انجام دهید دقت، سرعت و قدرت در کنار ابعاد تا چه حد برای کارتان مفید و مثمر ثمر می باشد با درک درست از اینکه چه می خواهید و چه مقدار این ویژگی ها در یک دستگاه CNC صنعتی تاثیر گذار است می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نتیجه گیری

نتیجه و پیشنهادی که می توان داشت این است که حتما تحقیق خوبی از ویژگی های دستگاه داشته باشید و در کنار اینکه چه مواردی برای شما مهم است این موارد را طبقه بندی کنید و با یک مقایسه دقیق از اینکه این موارد تا چه حد تحت تاثیر قیمت قرار می گیرند یک انتخاب دقیق و هوشمندانه ای در انتخاب دستگاه CNC داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش