دستگاه CNC ارزان

دستگاه CNC ارزان

دستگاه CNC چیست؟

یک دستگاه سی ان سی یک دستگاه بر پایه کنترل عددی است. این خلاصه و علمی تعریف سی ان سی می باشد. البته دستگاه cnc نوع های مختلف زیادی دارد. که ما در این مقاله درباره دستگاه CNC ارزان می خواهیم اطلاعات بدهیم.

آیا اصلا می شود دستگاه CNC ارزان تهیه کرد؟

البته که بله! دستگاه سی ان سی با قیمت های بسیار عالی و مقرون به صرفه در بازار تولید دستگاه سی ان سی به طور متنوع ساخته می شوند. در شرکت ما یعنی CNC98 از این قبیل دستگاه ها که کاربردهای متنوع و فراوانی دارد. بسیار تولید شده و تحویل مشتریان قرار گرفته است. به دلیل قیمت پایین این نوع دستگاه های CNC طرفداران زیادی دارد و جزو دستگاه های پرفروش مجموعه ما هست.

آیا اینگونه دستگاه ها کاربردی و قابل اطمینان هستند؟

دقیقا یکی از مزیت ها دستگاه های CNC ارزان قیمت که معمولا دستگاه ها با ابعاد کوچک هستند، مثلا ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانتی متر کورس حرکتی تا ۱۲۰ در ۱۲۰ سانتی متر با وجود قیمت ها بسیار پایین کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارند. از برش، حکاکی، منبت، PCB، اشکال سه بعدی جزو کوچکترین کاربردهای اینگونه دستگاه ها هستند.

البته که این دستگاه ها محدودیت های کوچکی دارند، اما به نسبت قیمت های بسیار پایین آنها که معمولا در هر زمانی برابر است. با یکی از دستگاه های ساده نجاری به عنوان مثلا یک فارسی بر یا اره میزی است.

قابلیت اطمینان این دستگاه ها از درجه بسیار خوبی برخوردار است که این مورد بسیار برای کارگاه ها و استفاده شخصی یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

البته یک مورد مهم تهیه اینگونه دستگاه ها از شرکت ها سازنده CNC معتبر بودن است. زیرا به دلیل تجاری بودن این محصول ارزان بسیار طراحی بهینه باید در تولید محصول بارز باشد. بعضی از شرکت های سودجو برای پایین آوردن قیمت برای کسب مشتری به ساخت دستگاه های CNC بی کیفیت با محدودیت ها زیاد و قطعات بی کیفیت کرده اند. کسانی که قصد خرید دارد حتما با اطلاعات کافی و از جای معتبر دستگاه CNC، تهیه کنند.

دستگاه cnc ارزان

برای خرید این دستگاه CNC رومیزی با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۵۴۰۰۲۱۶۸

دستگاه CNC ارزان

از کجا و چگونه دستگاه CNC ارزان قیمت تهیه کنیم؟

همانطور که گفتیم حتما از شرکت ها مطمئن دستگاه CNC تهیه کنید. برای تهیه دستگاه به چند مورد مهم دقت کنید تا در دام قیمت های پایین کسانی نیافتید که دستگاه بی کیفیت را به بهای قیمت پایین عرضه میکنند. این موارد مهم شامل:

· ابعاد مفید (نه ابعاد کلی دستگاه)

· مکانیزم های انتقال نیرو و حرکتی

· مشخصات الکترونیکی و مدار فرمان

· کیفیت بدنه

· تست و QC دستگاه در حضور شما یا از طریق فیلم یا عکس

· گارانتی و خدمات پس از فروش

· داشتن موقعیت فیزیکی شرکت برای اطمینان و سهولت در خدمات

· آموزش همراه دستگاه

ویژگی های دستگاه CNC رومیزی

همانطور که مختصر از دستگاه سی ان سی سر درآوردید باید اضافه کنم که این دستگاه شامل قسمت کنترل و مکانیک هست، که قسمت کنترل از طریق ارتباط با کامپیوتر و دریافت دستور از کامپیوتر به مکانیک دستور می دهد که چگونه حرکت کند. در اصل ابتدای این حلقه نقشه ای هست که در کامپیوتر کشیده شده است و در مرحله بعد کامپیوتر مختصات این نقشه را به قسمت کنترل CNC ارسال می کند و بعد قسمت کنترل دستگاه به هر محور دستور می دهد که حرکت کنند.

البته دستگاه CNC از اجزای پیچیده تری تشکیل شده است. آنقدر این موضوع گسترده هست که بهتر است که در مقالات جدا به آن پرداخته شود.

برای فهم بیشتر یک ویدیو از کارکرد دستگاه CNC بر روی چوب می گذاریم تا شما عزیزان مشاهده کنید.

دستگاه CNC ارزان قیمت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش