دستگاه برش لیزر CO2 نیمه صنعتی

برش های لیزری نیمه صنعتی CO2 عمدتاً از دستگاه های هوشمند  و رومیزی قدرتمندتر هستند و سطح برش بزرگ تری را ارائه می دهند. بنابراین، این ماشین ها می توانند مواد پیچیده تر یا ضخیم تر را برش دهند. آنها تمام ویژگی های بصری ارائه شده توسط ماشین های هوشمند را ندارند، اما تنظیمات دقیق تری را ارائه می دهند و عمدتاً با نرم افزارهای مختلف آماده سازی برش مانند Lightburn سازگار هستند.

جهت سفارش لیزر برش CO2 تماس بگیرید: ۰۹۳۵۴۰۰۲۱۶۸

دستگاه برش لیزری حکاکی ۱۰۰ واتی CO2 مدل  OMTech

برش لیزری ۱۰۰ واتی CO2 دارای سنسور تراز، میز کار موتوری بزرگ، دریچه دسترسی مواد، دکمه توقف اضطراری و سیستم خنک کننده لوله لیزر خارجی است. این دستگاه توسط یک پنل Ruida کنترل می شود که به دلیل قابلیت ها و سازگاری با نرم افزارهای مختلف کنترل برش لیزری، شناخته شده است.

این دستگاه با RD Works و مجموعه نرم افزار Corellaser ارائه می شود. توجه داشته باشید که به لطف پنل Ruida، کاتر با Lightburn نیز سازگار است.

دستگاه برش لیزری CO2 نیمه صنعتی مدل OM TECH

دستگاه برش لیزر CO2 نیمه صنعتی مدل EPILOG

طبق گفته EpilogLaser، خط Laser Fusion Pro که در سه نسخه (۲۴، ۳۶ و ۴۸) موجود است، با سرعت حکاکی خود که می تواند به ۴.۲۱ متر بر ثانیه برسد، از رقبای سازنده خود متمایز است.

دستگاه‌های Laser Fusion Pro را می‌توان به یک لیزر CO2 یا یک سیستم منبع دوگانه مجهز کرد که علاوه بر لیزر CO2، یک لیزر فایبر را برای گسترش مجموعه سخت‌افزاری ادغام می‌کند. همچنین هر سه کاتر  دارای سیستم اختصاصی IRIS™ Camera Registration هستند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا عملیات را آسان‌تر و دقیق‌تر از طریق نرم‌افزار متصل آماده کند.

دستگاه برش لیزر co2 نیمه صنعتی epilog

دستگاه برش لیزر CO2 نیمه صنعتی مدل تروتک

خط تولید Speedy از سازنده اتریشی Trotec است که از زمان معرفی آن در سال ۱۹۹۹ این خط تولید چندین بار به روز شده است. امروزه تولید تروتک شامل چهار دستگاه برش لیزری است که می توانند بر اساس نیازهای شما پیکربندی شوند.

به گفته سازنده، این ماشین‌ها به دلیل سرعت کارشان شناخته می‌شوند و به آنها اجازه می‌دهد تا هشت برابر سریع‌تر از ماشین‌های مشابه دیگر برش دهند. همچنین به لطف فناوری Flexx، برش‌ها دو منبع لیزر را با هم ترکیب می‌کنند و مزایای لیزر CO2 را با لیزر فایبر ترکیب می‌کنند، بنابراین امکان برش و حکاکی طیف گسترده‌ای از مواد از چوب تا فلز را فراهم می‌کنند.

سازنده همچنین یک حکاکی بسیار ظریف و سریع را معرفی می کند که می تواند به دقت ۲ pt برسد. با انتخاب Speedy 400 ld می توان سطح را با ۴.۳ متر بر ثانیه برش یا حکاکی کر.

کاربران همچنین می‌توانند از نرم‌افزار متصل اختصاصی Speedy بهره ببرند که برای تولید سریع‌تر و آسان‌تر طراحی شده است. علاوه بر این، سازنده مخزن گسترده ای از وبینارها، آموزش ها و پروژه های تکراری برای آموزش و آزمایش کاربر ارائه کرده است.

برش لیزر CO2 مدل اسپیدی از شرکت تروتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش