سی ان سی کوچک

سی ان سی کوچک

برای خرید دستگاه CNC کوچک یا رومیزی با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۵۴۰۰۲۱۶۸

سی ان سی کوچک چگونه است؟

دستگاه های CNC انواع مختلفی دارد اما یکی از گونه های به تازگی ارایه شده که انقلابی در صنعت و کسب و کارهای کوچک و محلی در دنیا رقم زده است دستگاه های سی ان سی کوچک است. البته مزیت این دستگاه ها فقط کوچک بودنشان نیست بلکه ارزان، سبک، پرکاربرد و با تعمیر و نگهداری آسان می باشد. در ادامه این مقاله این دستگاه پرطرفدار و پرکاربرد را برایتان بیشتر شرح می دهیم.

کار با این دستگاه های سی ان سی کوچک سخت است یا آسان؟

یکی از مزیت های سی ان سی کوچک و رومیزی که باعث شده است که بسیاری از افراد از جمله نجارها، مبلمان سازها، تابلوسازها، طلا ساز ها، مهندسین الکترونیک، قطعه سازهای آلومنیومی از این دستگاه به طور وسیع استفاده کنند کاربری آسان این نوع دستگاه ها هست. با نداشتن دانش طراحی و دانش استفاده از دستگاه سی ان سی رومیزی می توانید با دستگاه سی ان سی کار بکنید. اما دقت داشته باشید که حتما آموزش دیده با دستگاه کار کنید تا به طور تجربی تجربه کارتان بالاتر برود و این باعث می شود که خلاقیت در نحوه استفاده از دستگاه برای کارتان بسیار مثمر ثمر تر باشد.

شرکت ما CNC98 از ابتدا آموزش های رایگان با دستگاه را ارایه می کند تا کاربران بتوانند به طور درست با دستگاه کار کنند. البته آموزش در کنار دستگاه یک مزیت مهم است که در هنگام تهیه دستگاه سی ان سی کوچک یا رومیزی باید به آن دقت کنید.

cnc رومیزی کوچک

با این دستگاه هرچیزی بسازید

همانطور که بالا گفتیم دستگاه سی ان سی کوچک با توجه به مزیت های مهم آن برای کسب و کارهای کوچک این قابلیت را فراهم میکند که طیف وسیعی از کسب و کارها محصولات و خدمات مورد نیازشان را با دستگاه حل و مرتفع کنند.به طور مثال کسانی که کارهای دکور و MDF و چوب کار میکنند با توجه به اینکه هزینه های بالایی خدمات CNC دارد و کار با دست و دستگاه های دستی بسیار سخت و کم دقت و زمان بر است می توانند با داشتن یک دستگاه سی ان سی رومیزی این مشکلات را به نحو احسن حل کنند و از این به بعد هر برش یا حک را با دقت و کمترین هزینه خودشان در کارگاهشان انجام بدهند.

مشخصات و قمیت دستگاه سی ان سی کوچک

بستگی به نوع دستگاه از نظر تکنولوژی ساخت و نوع بدنه ای که دستگاه سی ان سی دارد قیمت آن متغیر است.  دستگاه هایی که شرکت ما یعنی CNC98 می سازد معمولا در حالت معمولی از سیستم تکنولوژی تسمه تایمینگ در کنار لید اسکرو بهره می برد و ابعاد کوچک ۴۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر کارگیر مفید را داراست. 

همچنین یک اورفرز ۷۱۰ بر روی دستگاه نصب می شود. با توجه به بودجه و نیاز ها دستگاه ها دارای سیستم حرکتی دنده شانه ای و بال اسکرو می شوند و به جای اورفرز اسپیندل اضافه می شود. ارتفاع محور Z هم ۱۲ سانتی متر با کورس ۸ سانتی متر است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش