cnc رومیزی صنعتی

CNC رومیزی صنعتی

تولید کننده انواع دستگاه CNC صنعتی بال اسکرو، دنده شانه ای و … هستیم. با ما در ارتباط باشید تا بی واسطه با بهترین قیمت دستگاه CNC با کیفیت با بهترین خدمات تهیه کنید.

CNC دقیق بال اسکرو

CNC صنعتی

CNC رومیزی فلز

CNC رومیزی صنعتی چوب ابعاد ۱۸۰*۱۲۰

CNC رومیزی طلا و جواهر و سنگ عقیق

CNC رومیزی چوب

CNC فلزات رنگی

چه نوع دستگاه CNC برا ی من مناسب است؟

برای اینکه بدانیم چه نوع دستگاه CNC رومیزی مناسب علایق و کسب و کار من است باید به چند نکته توجه کنید.

قدرت، دقت و قیمت

قدرت دستگاه متضمن سرعت کاری که انجام می دهید است. به طور ساده اگر شما با قدرت ۷۵۰ وات برای بار برداری از دستگاه CNC استفاده می کنید به طور مثال اگر این قدرت را با ۲.۲ کیلو وات یعنی سه برابر آن جا به جا کنید تقریبا سرعت کارتان سه برابر  می شود. پارامتر قدرت در توان استپر موتورها، سروو موتورها و اسپیندل و تجهیزات الکترونیکی صادق است.

دقت نیز یک معیار مهم یک دستگاه CNC سی ان سی صنعتی است. مکانیزم انتقال نیرو بسیار برای چنین فاکتوری مهم و اساسی است. البته این مکانیزم است که قیمت و نوع دستگاهتان را مشخص می کند. برای مثال انتقال نیرو بال اسکرو دقت بسیار بالا و البته قیمت بالاتر را به همراه دارد و چون می بایست بال اسکرو بر روی شاسی مناسب پیاده سازی شود در کل دستگاه به همراه دقت بالا ارایه می شود.

قیمت نیز برای هر کسی مهم است. اینکه مبلغ بالایی را خرج کند و دستگاه CNC سی ان سی صنعتی تهیه کند که از امکانات و قدرت و سرعت آن استفاده نکند در اصل به کارش نیاید پولش را هدر داده است و در مقابل اگر برای یک کار دقیق و حساس دستگاه ارزان قیمت با دستگاه با مشخصات پایین تهیه کند باز به هدفش نمی رسد ولو اینکه هزینه ای که کرده است هدر رفته و فرد دچار ضرر شده است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش