دستگاه برش لیزر CO2 صنعتی

دستگاه برش لیزر CO2 صنعتی

برش های لیزری CO2 صنعتی مشابه ماشین های نیمه صنعتی هستند، اما اغلب آنها قوی تر و بزرگتر هستند. آنها همچنین اغلب از دو طرف باز هستند و کاربر مانند دستگاه های نیمه صنعتی یا رومیزی توسط یک محفظه بسته در برابر لیزر محافظت نمی شود.
کاربر باید از تجهیزات حفاظتی مناسب (عینک) استفاده کند. با این وجود این ماشین ها می توانند ورق های کامل بزرگ از مواد مختلف از چوب تا فلز را با قوی ترین لیزرها برش دهند.
 
 

دستگاه برش لیزر CO2 صنعتی تروتک مدل SP

سازنده اتریشی Trotec چهار دستگاه برش لیزری را در خط SP خود ارائه می دهد. در حالی که SP500 و SP1500 ماشین‌های نیمه‌صنعتی با ناحیه کار بسته هستند، SP2000 و SP3000 فضای کاری بسته ندارند و امکان دسترسی به سطح کار و بارگیری/تخلیه مواد را از هر نقطه اطراف دستگاه فراهم می‌کنند.

Trotec ایمنی اپراتور را با تجهیز ماشین های خود به لیزرهای کلاس ۲، یک سیستم استخراج یکپارچه در سر کار (اختیاری) و یک سیستم استخراج برش بر روی میز پردازش (همچنین اختیاری) تضمین می کند.
علاوه بر این، عمر مفید لیزرها و دقت برش توسط یک سیستم کمک هوایی یکپارچه تضمین شده است. لیزرهای Trotec SP2000 و SP3000 توسط نرم افزار اختصاصی لیزر Ruby کنترل می شوند و از دو سطح کار مجازی بهره می برند که به گفته سازنده، بهره وری را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد.

دستگاه برش لیزر CO2 تروتک مدل SP

دستگاه برش لیزر CO2 صنعتی طیف کامل 

دستگاه سازنده آمریکایی با مساحت برش ۱۲۲۰ در ۲۴۴۰ میلی متر و یک میز که به راحتی قابل دسترسی است و می تواند تمام مواد روی تخته  را برش دهد. به لطف لیزر ۱۵۰ واتی آن، مواد سازگار با این برش لیزری از چوب گرفته تا فولاد تا اکریلیک و حتی کربن (تا ۱.۲ میلی متر برای کربن و فولاد، ۲۵ میلی متر برای اکریلیک و ۲۰ میلی متر برای چوب در یک پاس) متغیر است.

توجه داشته باشید که برای فلزات غیر از فولاد باید از برش لیزری فایبر استفاده شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به حداکثر ارتفاع برش ۴۰ میلی متر، کمک هوا برای برش بهتر و فوکوس خودکار از طریق سر برش متحرک و سنسور خازنی اشاره کرد. برای اطمینان از طول عمر بیشتر تیوب لیزر، برش لیزری فول Spectrum مجهز به سیستم خنک کننده داخلی است.

دستگاه برش لیزر CO2 صنعتی طیف کامل

حالا که مقالات انواع دستگاه برش لیزر CO2 را مطالعه کردید، کدام دستگاه برش لیزر CO2 مورد علاقه شما بود؟ با آن چه خواهی کرد؟  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش