خرید دستگاه CNC چوب

دستگاه cnc کوچک خانگی

خرید دستگاه CNC چوب

دوست داران زیادی هستند که در صنعت چوب فعالیت دارند. عده هستند که در صنعت بزرگ و حجیم چوب مثل تولید درب و پنجره فعالیت دارند و کسانی هم هستند که در صنایع مبلمان سازی و مبلمان اداری و خانگی فعالیت می کنند و عده ای هم هستند که محصولات آشپزخانه از قبیل بشقاب و سینی و غیره تولید می کنند. و البته کسانی هستند که اکسسوری های رومیزی و اداری نیز تولید می کنند و آنقدر این دایره صنعت و هنر چوب وسیع هست که حتی در این مقاله نمی توانیم آن ها را نام ببریم. اما مسئله ای که در بین همه این ها مهم هست استفاده دستگاه سی ان سی هست که در بین تمام این صنایع ردپای آن را می بینیم.

 

خرید دستگاه CNC چوب برای کسب و کار خانگی

شاید خیلی ایده جالبی باشد که در خانه در گوشه ای مثلا انباری یا گوشه مسقف حیاط خانه کسب و کاری راه اندازی کنید که از آن کسب درآمد داشته باشید. مثلا محصولی از آشپزخانه را تولید کنید و به چند مغازه و فروشگاه بفروشید یا مصنوعات زینتی چوبی را بسازید که تنها وسیله ای نیازتان باشد یک دستگاه CNC باشد. در کشورهای مختلف دنیا این کار بسیار رایج است که کسب و کارهای خانگی توانسته اند با فروش آنلاین فروشگاه های اینترنتی به درآمد خوبی دست پیدا کنند. البته جدا از درآمد یک نوع لذت ساختن آن هم به این هوشمندی به وسیله دستگاه سی ان سی بسیار لذت بخش و حتی خاطرآمیز هست.

قیمت دستگاه CNC چوب برای کسب و کار خانگی

معمولا قیمت دستگاه سی ان سی رومیزی به نسبت دستگاه های سی ان سی صنعتی و بزرگ بسیار کم و ارزان است. قیمتی در حدود یک دهم یا حتی کمتر. البته عواملی قیمت دستگاه های CNC رومیزی تحت تاثیر قرار می دهند. عواملی که در قیمت دستگاه سی ان سی رومیزی تاثیرگذار هستند ابعاد، سیستم انتقال نیرو، الکتروموتور دستگاه – اسپیندل یا اورفرز -، و کیفیت ساخت و پشتیبانی از دستگاه است.

برای استعلام انواع و مشخصات و قیمت دستگاه سی ان سی چوب تماس بگیرید: ۰۹۳۵۴۰۰۲۱۶۸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش